Žena v domácnosti
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
Žena v domácnosti
No Result
View All Result

Koupí výrobků Procter & Gamble podpoříte projekt prevence zdraví STK pro chlapy

redakce od redakce

 foto Petr Koukal 2

Společnosti Procter & Gamble a Ahold zahajují charitativní kampaň na podporu Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy, který podporuje vzdělávání a šíření osvěty v oblasti mužského zdraví.

„K založení Nadačního fondu a projektu STK pro chlapy mě přiměl fakt, že se o rakovině varlat a všeobecně o problematice mužského zdraví ve společnosti vůbec nemluvilo! Přitom mně včasný záchyt zachránil život a i v jiných onemocně­ních může znamenat rozdíl mezi životem a smrtí. Tak jsem si řekl, že je potřeba to změnit a začít o tom mluvit nahlas,“ vysvětluje svou motivaci badmintonista Petr Koukal, který před lety sám tuto vážnou nemoc porazil.

Aby se povědomí a informovanost o tomto tématu ještě zvýšily, spouští společnosti Procter & Gamble a Ahold kampaň, do které se může zapojit každý nákupem libovolných denně používaných produktů značek Gillette, Head & Shoulders, Oral-B a Old Spice a přispět tak na Nadační fond Petra Koukala. Z nákupu každého produktu vybraných značek P&G v hypermarketech a supermarketech Albert budou 2 % věnována na podporu mužského zdraví. Akce potrvá od 25. 5. 2016 do 21. 6. 2016.

P&G Ahold vizuál

„P&G se zaměřuje na zlepšování každodenního života a prostřednictvím svých inovací a aktivit poskytuje útulný domov a zlepšuje zdraví a hygienu tam, kde je to potřeba. Proto jsme se rozhodli podpořit vzdělávání vedoucí ke zdravým návykům a zlepšení zdraví,“ říká Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Jsme rádi, že společně s našimi zákazníky v obchodech Albert můžeme podpořit povědomí o této problematice a přispět tak na dobrou věc. Podpora vzdělávání patří mezi hlavní pilíře našich společensko-odpovědnostních aktivit,“ doplňuje Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Ahold.

Vybrané prostředky budou použity na edukační semináře, přednášky a na tisk informačních brožur “Manuál pro údržbu chlapa”. Cílem Nadačního fondu je informovat o důležitosti prevence pro předcházení závažným onemocněním, vzdělávat v oblasti otázek mužského zdraví a překonávat zažitá tabu, a tak zachraňovat lidské životy. „Věřím, že díky této spolupráci dokážeme posunout vnímání důležitosti pre­vence chlapského zdraví ještě o několik pater výš,“ dodává Petr Koukal.

 

 

Předchozí článek

Neúčinné čištění koberců extraktorem v Praze

Další článek

Žhavé letní trendy pro letošní sezónu

redakce

redakce

Máte zájem zveřejnit zajímavý článek na téma Žena v domácnosti ? Kontaktujte nás emailem na info@k-media.cz, nebo telefonicky 731 250 731.

Další článek

Žhavé letní trendy pro letošní sezónu

ženušky

Nejnovější články

Moderní život na pražském Žižkově: Bydlení obklopené uměním i historií

01/08/2025

Kolekce Love aneb když šperk nese emoci

01/07/2025

Omega-3 mastné kyseliny jako klíč ke zdraví srdce a mozku

01/07/2025

Avokádový dip s krekry napěchovanými bílkovinami

30/06/2025

Tip na moderní byty v Praze 5 s výbornou dostupností a přírodou na dosah. Prohlédněte si nabídku na www.finep.cz.

Žena v domácnosti

Web provozuje K-MEDIA
info@k-media.cz
+420 731 250 731
+420 737 626 919

Kategorie

  • Byt – dům – zahrada (508)
  • Děti (177)
  • Inspirace (523)
  • Krása a móda (176)
  • Volný čas (150)
  • Zdraví a životní styl (237)

Novinky

Spánek jako elixír života: Proč nestačí jen ležet osm hodin

07/08/2025

Moderní život na pražském Žižkově: Bydlení obklopené uměním i historií

01/08/2025

© 2023 K-MEDIA

No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace

© 2023 K-MEDIA