Žena v domácnosti
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
Žena v domácnosti
No Result
View All Result

Během běžného nákupu v COOPu teď můžeme pomoci dětem v nouzi

redakce od redakce

Mnohdy i nepatrná pomoc dokáže přinést obrovskou změnu do dětských životů, jak se přesvědčili všichni, kteří se v loňském roce zapojili do iniciativy společností Procter & Gamble, COOP a Českého červeného kříže. Letos se partneři rozhodli opět spojit síly a podpořit děti v nouzi. Do konce listopadu každý nákup P&G produktů, jako je Ariel, Head & Shoulders, Pampers, Gillette a další, uskutečněný v obchodech COOP přispěje k tomu, aby se stal život dětí pobývajících v azylových domech Českého červeného kříže o něco lepším.

„Díky finanční podpoře získané v minulém roce jsme v našich zařízeních obnovili hernu, pořídili nové vybavení pokojů, zakoupili spotřebiče nezbytné pro fungování zázemí azylových domů. Radost dětem udělaly též interaktivní hračky či oblečení. Je však ještě stále co zlepšovat. Letošní podporu bychom chtěli využít např. na rekonstrukci a vybavení interiérů našich zařízení či pořízení vybavení, které dětem pomáhá aktivně trávit volný čas v našich zařízeních. Rodinám, které žijí v azylových domech, také často schází finanční prostředky na volnočasové aktivity či školy v přírodě – to je druhá oblast, na kterou bude pomoc určena, pokud se povede vybrat dostatečně vysoká částka,“ popisuje Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK, co v azylových domech chybí nejnaléhavěji.

Program, který trvá od 1. září do 30. listopadu, je dobrou příležitostí, jak může každý pomoci během denního nákupu pro svoji domácnost. Každý nákup produktů P&G – Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice, Oral-B a dalších – v některém z obchodů COOP bude představovat příspěvek do iniciativy. Část z prodeje výrobků, konkrétně 1 %, bude věnována Českému červenému kříži, který pořídí to nejnutnější pro děti z azylových domů.

“Jsme hrdým partnerem programu už čtvrtým rokem a těšíme se na letošní ročník, díky kterému, doufejme, budeme pokračovat ve významných změnách v životech dětí v nouzi. Naše značky zlepšují každodenní život rodin po celém světě, ale tímto programem bychom chtěli ovlivnit i kvalitu života dětí, kterým často schází základní potřeby. Věříme, že uskutečnění programu v obchodech po celé zemi tomu dodá náležitý rozsah, aby se mohlo zapojit více spotřebitelů a mohli podpořit co nejvíce dětí,“ říká Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Petra Černá z obchodního oddělení COOP dodává: „Jsme rádi, že jsme se s našimi prodejnami mohli do projektu opět zapojit. Loňský zájem byl obdivuhodný a děkujeme všem, kteří se rozhodnou přidat i letos.“

Rodiny v nouzi podporuje i zpěvačka a modelka Jitka Boho, která se stala ambasadorkou programu: „Vím, jak je důležité a zároveň těžké poskytnout dětem vše, co potřebují. Jsem ráda, že můžu podpořit maminky, které milují svoje děti, ale bohužel jim momentálně nemohou zajistit útulný domov. Nedovedu si ani představit, v jak obtížné situaci jsou rodiny, které pobývají v azylových domech, kam se dostaly mnohdy ve spěchu bez základních potřeb. Obchod COOP máme nedaleko, tak se tam stavím, kdykoli pojedu okolo, a udělám si velký nákup,“ říká Jitka Boho a dodává: „Až budete v COOPu, vzpomeňte si, že vložením běžně používané kosmetiky či drogerie do košíku můžete také pomoci.“

Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi probíhá již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora bude zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně.

Předchozí článek

Pes a kočka v jedné domácnosti? Poradíme jak na to

Další článek

Čisté okolí domu? Jak na to?

redakce

redakce

Máte zájem zveřejnit zajímavý článek na téma Žena v domácnosti ? Kontaktujte nás emailem na info@k-media.cz, nebo telefonicky 731 250 731.

Další článek

Čisté okolí domu? Jak na to?

ženušky

Nejnovější články

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

Chcete v dětech podpořit rozvoj představivosti? Věnujte jim stavebnice

12/05/2025

Užívejte si veškeré výhody městského života a klidného bydlení současně

05/05/2025

Nosicí bunda: Komfort a teplo v těhotenství, při nošení i při běžném použití

02/05/2025

Tip na moderní byty v Praze 5 s výbornou dostupností a přírodou na dosah. Prohlédněte si nabídku na www.finep.cz.

Žena v domácnosti

Web provozuje K-MEDIA
info@k-media.cz
+420 731 250 731
+420 737 626 919

Kategorie

  • Byt – dům – zahrada (506)
  • Děti (177)
  • Inspirace (522)
  • Krása a móda (175)
  • Volný čas (150)
  • Zdraví a životní styl (235)

Novinky

Péče o trávení začíná rovnováhou

01/06/2025

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

© 2023 K-MEDIA

No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace

© 2023 K-MEDIA