full screen background image

Jak se vyhnout podzimní depresi

Podzimní deprese na nás útočí a je důležité se řádně bránit. Nenechte si zkazit náladu deštivým počasím, nedostatkem slunce a raději si zajděte na masáž, zacvičte si jógu a doplňte potřebné vitamíny. Inspirujte se dalšími tipy, jak neztratit úsměv a dobrou náladu.

 

Začněte ráno příjemně

Pro někoho je ranní vstávání spíš za trest a na podzim nebo v zimě nám tma a chladné počasí toto vstávání neulehčují. Začněte ráno něčím příjemným, může to být vaše oblíbená písnička, kterou si pustíte, horká sprcha nebo královská snídaně s vysokým obsahem vlákniny.

 

Cvičte jógu

Nezapomeňte alespoň jednou denně cvičit. Je na vás, zda půjdete na procházku nebo vyzkoušíte jógu. Pokud se rozhodnete pro jógu, tak můžete svůj den začít Pozdravem slunci nebo zkusit jednominutovou obličejovou jógu. Pořádně otevřete ústa, vyplázněte co nejvíce jazyk a vykulte oči. Po deseti vteřinách povolte a vyzkoušejte ještě další tři grimasy, kterými uvolníte napětí.

 

Zajděte si na masáž

Masáž je skvělým způsobem, jak uvolnit tělo i duši. Vyzkoušet můžete klasickou, ale také erotickou masáž, která vás uvolní. Při masáži se snažte na nic nemyslet a opravdu si užít chvilku relaxace a zaslouženého odpočinku. Na masáž si zajděte pravidelně alespoň jednou měsíčně, rozmazlujte se a věnujte čas péči nejen o druhé, ale také o sebe.

 

Nezapomínejte na vitamíny

Nejen na podzim doplňte vitamíny. Důležité jsou omega-3 mastné kyseliny, které ovlivňují emoce a náladu. Zařaďte do jídelníčku vejce, lososa, makrelu, ale také listovou zeleninu, například špenát nebo také chřest a fazoli. Vhodné jsou i borůvky a sušené brusinky.

 

Vyzkoušejte něco nového

Pokud jen sedíte doma nebo chodíte z práce do práce, stíháte školu, péči o domácnost, každodenní vaření a máte pocit, že se ani nezastavíte, tak zpomalte. Vyzkoušejte něco nového, co naruší váš stereotyp. Zkuste například tantrickou masáž, která vám pomůže najít harmonii mezi vaším tělem, myslí a duší.

 

Nezapomínejte na spánek

Pravidelný spánek má vliv nejen na zdraví, ale také na dobrou náladu. Ve spánku se vaše tělo regeneruje a ideální je spát zhruba 8 hodin denně. Pokud se cítíte unavení a bez energie, tak klidně spěte delší dobu. Energii ale můžete doplnit také procházkou na čerstvém vzduchu nebo třeba časem, stráveným s přáteli.

 

Užijte si sex

Nepodceňujte ve svém životě důležitost doteku. Pokud máte partnera, tak se věnujte jeden druhému, pohlaďte se, obejměte a dopřejte si pravidelné milování. Pokud jste zrovna bez partnera, tak si můžete užít dotek profesionálů a vyzkoušet erotickou nuru masáž. Tato masáž ve vás probudí smyslnost a zažijete při ní opravdovou rozkoš.

Ať už tedy zvolíte jakoukoliv metodu, jak bojovat s podzimní depresí, tak vždy myslete na to, abyste dělali jen to, co vás udělá šťastnými a spokojenými. Úsměv dokáže být lék téměř na všechno.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *