full screen background image

Rady pro efektivní vytvarování břicha

Břicho je jedním z nejkritičtějších míst, které chce zmenšit nebo vytvarovat většina z nás. Existují speciální cviky, které se soustřeďují na tyto partie. Vyzkoušet můžete posilovací stroje, využít cvičební lekce a zapracovat i na jídelníčku. Víte, co všechno vzhled a pevnost břišních svalů ovlivňuje?

 

Dejte tomu čas

Nemyslete si, že když dnes začnete cvičit, tak již za týden uvidíte zázračnou změnu. Zamyslete se nad tím, jak dlouho jste tuk nebo přebytečné kilogramy nabírali. Tak dlouho může trvat cesta k dokonalému tělu.

 

Najděte si motivaci

Pokud ale budete opravdu chtít a najdete svou motivaci a pevnou vůli, žádná překážka pro vás nebude příliš složitá. Pokud jste se rozhodli hubnout břicho, začněte postupně. Změňte jídelníček, soustřeďte se na cvičení a v ideálním případě využijte členství ve fitness klubu, které vás bude motivovat nepolevit.

 

První kroky

Na začátku své cesty si rozmyslete, zda chcete hubnout pomocí silového tréninku a navštěvovat fitness. Druhou možností jsou sálové lekce, které nabízí i společenské vyžití. Pořiďte si správné cvičební oblečení a boty. Investujte také do stahovacího prádla, které vám tělo zpevní a zároveň zvýší pocení, což se projeví na zmírnění celulitidy a břicho zhubnete rychleji.

 

Změna jídelníčku

Aby bylo vaše cvičení efektivní, změňte jídelníček. Vynechte sacharidy nebo je alespoň výrazně omezte. Pokud jste zvyklí na bílé pečivo a výrobky z bílé mouky, můžete si všimnout prvních výsledků již po týdnu. Vaše břicho nebude tak oteklé a ztratit můžete i 2 až 3 kilogramy. Přidejte větší množství zeleniny a vybírejte si hlavně zelené potraviny, tedy saláty, okurky, špenát a další.

 

Jak cvičit

Mezi nejvhodnější cvičení patří posilování s vlastní váhou a sálové lekce, které posilují střed těla. Vyzkoušet můžete také pilates, které je vhodné i pro začátečníky. Pokud chcete hubnout rychleji, rozhodně nezapomínejte na kardio cvičení. Je na vás, zda zvolíte běh na běžeckém páse nebo venku, eliptický trenažér ve fitness klubu nebo sálové aktivity jako například aerobik, hiit nebo jiné.

 

Opakujte cvičení denně

Pro rychlejší spalování tuků můžete cvičit denně. Zaměřte se hlavně na hluboké svaly středu těla a tím i kritické partie v oblasti břicha. Ve fitness klubu můžete na cvičební podložce vyzkoušet prkno někdy zvané jako plank, zvedání pánve z lehu, dámské i pánské kliky, shyby, sedy-lehy a sklapovačky.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *