Žena v domácnosti
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
Žena v domácnosti
No Result
View All Result

Firemní blog jako důležitý komunikační kanál

redakce od redakce

Vlastní firemní blog využívá ke komunikace se zákazníky stále více firem. Stávají se nástrojem, který řadě firem v marketingovém mixu nechybí a získávají s jeho pomocí nové zákazníky.

Z dat společnosti Webnode, jednoho z největších celosvětových poskytovatelů webových stránek, vyplývá, že společnosti své webové stránky standardně doplňují blogy. „Firmy a také podnikatelé si uvědomují důležitost webové prezentace, díky níž mohou komunikovat své produkty a služby jak laické, tak odborné veřejnosti. Nemusí jít přitom nutně o propagaci značky, ale třeba o zprostředkování zajímavého obsahu. Stále častěji tak pravidelně informují nejen o dění ve firmě, ale především o trendech a novinkách v jejich oboru podnikání. Nabízení těchto „receptů“ ve své obecné rovině představuje trend a zprostředkovává tolik důležitý kontakt se zájmovou skupinou,“ řekl Slawomír Jakub Budziak, vedoucí zákaznické podpory ve Webnode.

 

Důvodů, proč si založit firemní blog může být hned několik

  1. Blogy jsou nejlepší nástroj, přes který se dá mluvit o vaší značce. Ze statistik vyplývá, že weby s blogy mají větší návštěvnost než weby bez nich. Obsah většinou tvoří samotní zaměstnanci, a tak čtenáři očekávají plnohodnotné a zajímavé informace.
  2. Webové stránky s blogy mají více zaindexovaných stránek a také více zpětných odkazů. Pozitivní dopad má firemní blog i na SEO, protože vydávání nového obsahu může pozitivně ovlivnit optimalizaci obsahu webu pro vyhledávače.
  3. Investovat do vlastního blogu se vyplatí více, než bojovat o přízeň na sociálních sítích. Oproti sociálním sítím je vytvářený obsah na vaší doméně a nemusíte mít strach z nečekaných změn, případně zablokování profilu.

Statistiky společnosti Webnode, tvůrce nástroje pro tvorbu webových stránek, potvrzují, že Češi blogy milují. V České republice jich za prvních šest měsíců letošního roku přibylo jen na platformě Webnode přes 12 500, ve světě celkově pak na této platformě přes 210 000. Meziroční nárůst ve srovnání se stejným obdobím loňského roku je 18 %.

Firemní blog lze založit zdarma například na šablonách Webnode. Jejich výhodou je, že jsou velmi jednoduché a nemusí se jich bát ani ti, kdo nejsou technologicky zdatní. K založení stránek není potřeba programátor a vše je hotové za několik minut.

Předchozí článek

Daniela Peštová představuje řadu Lactovit Lactourea – světového experta na suchou pokožku

Další článek

Ptejte se osudu, co vás čeká a nemine

redakce

redakce

Máte zájem zveřejnit zajímavý článek na téma Žena v domácnosti ? Kontaktujte nás emailem na info@k-media.cz, nebo telefonicky 731 250 731.

Další článek

Ptejte se osudu, co vás čeká a nemine

ženušky

Nejnovější články

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

Chcete v dětech podpořit rozvoj představivosti? Věnujte jim stavebnice

12/05/2025

Užívejte si veškeré výhody městského života a klidného bydlení současně

05/05/2025

Nosicí bunda: Komfort a teplo v těhotenství, při nošení i při běžném použití

02/05/2025

Tip na moderní byty v Praze 5 s výbornou dostupností a přírodou na dosah. Prohlédněte si nabídku na www.finep.cz.

Žena v domácnosti

Web provozuje K-MEDIA
info@k-media.cz
+420 731 250 731
+420 737 626 919

Kategorie

  • Byt – dům – zahrada (506)
  • Děti (177)
  • Inspirace (522)
  • Krása a móda (175)
  • Volný čas (150)
  • Zdraví a životní styl (235)

Novinky

Péče o trávení začíná rovnováhou

01/06/2025

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

© 2023 K-MEDIA

No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace

© 2023 K-MEDIA