Žena v domácnosti
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace
No Result
View All Result
Žena v domácnosti
No Result
View All Result

Milka zpívá pro neslyšící

redakce od redakce

Milka letos představila novou vánoční reklamní kampaň, jejíž příběh je zasazen do alpské školy v předvánočním čase. Zatímco se dětský sbor chystá na vystoupení, správce místního divadla, který připravuje dekorace, způsobí hluk a teprve po chvilce si uvědomí, že tím pravděpodobně vyrušil pěveckou zkoušku. Posunky se omluví, přičemž pouze vnímavá dvanáctiletá sboristka pochopí, že je vyrušil proto, že neslyší a hovoří pouze znakovým jazykem. V den vystoupení mu za jeho pomoc poděkuje dárkem v podobě čokoládové figurky. Zároveň ho překvapí tím, že své pěvecké sólo předvede ve znakovém jazyce, aby i on porozuměl obsahu sboristy prezentované písně a aby sama ocenila jeho pomoc s přípravou vánočního vystoupení. Kampaň s názvem „Daruj tomu, kdo to nečeká“ připravila agentura Wieden+Kennedy Amsterdam. Na její přípravě spolupracovala s Evropskou unií neslyšících. Díky pomoci této organizace roli správce obsadil neslyšící herec.

„Vánoce jsou o emocích a příběh o spontánním a nezištném vyjádření vděku za přispění k tomu, aby se vydařily, do atmosféry tohoto svátku zapadá,“ říká Kristýna Vlasáková, manažerka značky Milka s tím, že sympatie a pomoc neslyšícím se následně promítly do lokálních kampaní v evropských zemích, ve kterých je reklama také nasazena. „Na českém trhu jsme darovali České unii neslyšících finanční příspěvek ve výši sto tisíc korun. Pro veřejnost jsme pak také připravili krátké edukační video, podle kterého se lze naučit, jak ve znakovém jazyce popřát krásné Vánoce a šťastný nový rok,“ dodává Vlasáková.

Klíčovým prvkem kampaně je 30vteřinový spot s písní zpívanou pěveckým sborem. Vánoční píseň Milky „You’ve got the love“ je k dispozici také na Spotify. Kromě televizního spotu je součástí kampaně i aktivace na sociálních sítích nebo v prodejnách, která podněcuje k tomu, abychom nezapomínali a obdarovali ty, kteří to nečekají.

 

Předchozí článek

Prokletí (ne-)plné skříně…

Další článek

Zimní detox aneb čerstvé šťávy „v akci“

redakce

redakce

Máte zájem zveřejnit zajímavý článek na téma Žena v domácnosti ? Kontaktujte nás emailem na info@k-media.cz, nebo telefonicky 731 250 731.

Další článek

Zimní detox aneb čerstvé šťávy „v akci“

ženušky

Nejnovější články

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

Chcete v dětech podpořit rozvoj představivosti? Věnujte jim stavebnice

12/05/2025

Užívejte si veškeré výhody městského života a klidného bydlení současně

05/05/2025

Nosicí bunda: Komfort a teplo v těhotenství, při nošení i při běžném použití

02/05/2025

Tip na moderní byty v Praze 5 s výbornou dostupností a přírodou na dosah. Prohlédněte si nabídku na www.finep.cz.

Žena v domácnosti

Web provozuje K-MEDIA
info@k-media.cz
+420 731 250 731
+420 737 626 919

Kategorie

  • Byt – dům – zahrada (506)
  • Děti (177)
  • Inspirace (522)
  • Krása a móda (175)
  • Volný čas (150)
  • Zdraví a životní styl (235)

Novinky

Péče o trávení začíná rovnováhou

01/06/2025

Hravá angličtina, která baví děti i dospělé

28/05/2025

© 2023 K-MEDIA

No Result
View All Result
  • Úvod
  • Děti
  • Volný čas
  • Krása a móda
  • Zdraví a životní styl
  • Byt – dům – zahrada
  • Inspirace

© 2023 K-MEDIA